Monday, February 13, 2012

Fallen


There’s something achingly familiar about Daniel Grigori.

Mysterious and aloof, he captures Luce Price’s attention from the moment she sees him on her first day at the Sword & Cross boarding school in sultry Savannah, Georgia. He’s the one bright spot in a place where cell phones are forbidden, the other students are all screw-ups, and security cameras watch every move.

Even though Daniel wants nothing to do with Luce–and goes out of his way to make that very clear–she can’t let it go. Drawn to him like a moth to a flame, she has to find out what Daniel is so desperate to keep secret . . . even if it kills her.


Hush Hush saaga oli minu esimene kogemus inglitega. Üpriski okei. Sattusin aga Lauren Kate’i raamatu „Fallen“ otsa ja selle kaas kutsus mind end lugema. Tutvustus oli üpriski lame, aga talutav. Võtsingi kätte ja lugesin. Võin käsi südamel väita, et minu jaoks on „Salajane“ parem kui „Fallen“ ja kuigi viimase sarja algus oli paljutõotav, rikkusid järgmised kaks raamatut kõik totaalselt ära.

Here we go. Luce (lahe nimi, etem kui Nora igal juhul) – mingil määral ta meeldis mulle, aga vahel oli ta ikka täielik ohmu. Daniel – hea hing, kena, kutsuv. Vähemalt kuskil raamatus on peakangelanna silmapiiril esimesel kohal hea poiss, mitte jälle paha, eemaletõukav ja salapärane. Kuigi, Daniel on salapärane, ma ei eita, aga ta pole traditsionaalne armastusobjekt. Cam – mulle ta meeldis. Ja meeldis hiljem ka. Ma ei hakka praegu spoilima, mõnes hilisemas reviews räägin. Mõned tähtsamad tegelased olid veel, kelle nimesid ma ei mäleta, aga osa neist olid päris lahedad.

Loo kulg oli ootuspärane ja Luce’i ning Danieli vahel on justkui magnet, mis ei lase neil kauaks teineteisest eemal olla, kuigi Daniel ilmselgelt ei taha Luce’iga mingitki tegemist teha. Lõpp oli tegelikult veidi ootamatu, aga ülejäänu oli etteaimatav. Aga.. Mm.. Hästi, Danieli ja Luce’i vaheline seos ei olnud etteaimatav, midagi arvasin, aga nende lugu on traditsioonilisest veidike erinev. Meeldis, et Luce on ujuja, kuna ma armastan ujumist ja tundus, et vesi kutsus teda pidevalt enda juurde ning minuga on sama lugu. Ja mulle meeldib, kuidas raamatud lõhnavad, Luce’ile meeldis ka.

Esimene raamat oli päris okei, aga kui ma loeks esimest korda (mis nüüd on juba võimatu), siis jätaksin teise ja kolmanda lugemata ning piirduksin vaid esimesega. Ma ei tea veel, kuidas neljas lõppeb, kavatsen selle ka ära lugeda, kui ilmub, sest mõttega ma need kolm juba läbi lugesin ja viimast ei loe, aga arvatavasti ütleb esimese lõpp kõik ära ja neljas lõppeb enam-vähem sarnaselt

Raamatu treiler. Hinne: 3/5.

Lugemisjärjekord:
  1. "Fallen"
  2. "Troment"
  3. "Passion"
  4. "Rapture" (2012)

No comments:

Post a Comment